Idealne warunki dla dobrego szkolenia
Ze względu na lokalizację naszej Restauracji i jej zaplecza konferencyjno-szkoleniowego , jest ona doskonała jako miejsce, w którym zorganizuje się konferencję lub szkolenie. Obecnie bardzo ważne jest samodoskonalenie, nieustanne podnoszenie kwalifikacji. Tylko w ten sposób można postawić na konkurencyjność.
Dlatego też stworzyliśmy idealne zaplecze do tego, by organizować warsztaty i szkolenia o różnym charakterze. Wszystkie sale są pod tym kątem doskonale wyposażone.
Atrakcyjna lokalizacja
Aby prowadzone szkolenie dało najlepsze efekty, musi być prowadzone w miejscu, które sprzyjać będzie koncentracji i przyswajaniu wiedzy. Na pewno przeszkodą w tym może być gwar ulicy. Na szczęście Restauracja Galopu 7 znajduje się z dala od centrum, więc uczestnicy zajęć będą mieli ciszę. Jednocześnie pomimo tego, że nie jesteśmy w ścisłym centrum stolicy, łatwo dojechać komunikacją publiczną. Dotarcie na szkolenie organizowane u nas, nie powinno stanowić problemu dla żadnego uczestnika.
Powierzchnia sal dopasowana do potrzeb
Kiedy organizatorzy szkolenia zaczynają szukać odpowiedniej sali, muszą zwrócić uwagę na to, jakie powinna mieć cechy. W zależności od tego ilu będzie uczestników i jaki ma być charakter spotkania, trzeba zwrócić uwagę na inne kwestie. Przede wszystkim wielkość. Jeśli na małej powierzchni będzie większa grupa osób, może być duszno i nieprzyjemnie. Szczególnie kiedy nie będzie sprawnie działającej klimatyzacji. Zdając sobie sprawę z tego, jak wielki ma to wpływ na komfort i przebieg szkolenia lub warsztatów, przygotowaliśmy sale o różnych powierzchniach. W każdej z nich jest klimatyzacja, która pozwoli na utrzymanie optymalnych warunków wewnątrz pomieszczenia.
Dostępne sale:
260 m2 do 200 osób
60 m2 do 60 osób
30 m2 do 30 osób
Ustawienie sal:
Odpowiednie wyposażenie
Szkolenie może przebiegać w odmienny sposób, często jego specyfika wymaga zastosowania odpowiednich przyrządów. Z tego względu kolejnym aspektem, który powinien determinować wybór idealnego miejsca, powinno być wyposażenie. Zwraca się tutaj uwagę m.in. na oświetlenie i możliwość zaciemnienia sali. Istotna jest dobra akustyka i możliwość przestawiania stołów lub krzeseł. Warto jeszcze przed rezerwacją zweryfikować możliwość dostępu do internetu, obecność rzutnika lub innych urządzeń multimedialnych, które mogą okazać się przydatne.
Pod tym względem także staramy się wyjść naprzeciw różnym grupom Klientów. W naszych salach jest nie tylko bezprzewodowy internet. Jest również rzutnik multimedialny, ekran, flipchart z papierem i zestawem do pisania. Do tego dochodzi dobre nagłośnienie i naturalne oświetlenie, które nie będzie męczyło oczu. Można też skorzystać z opcji zaciemnienia. Poza salami szkoleniowymi Klienci mogą u nas wynająć również pomieszczenia, w których prowadzą spotkania biznesowe, zorganizują wernisaże lub sztukę teatralną.
Dodatkowe usługi, które podniosą prestiż
Największy cel, jaki stawiają sobie organizatorzy szkoleń, to jak najlepsze przekazywanie wiedzy uczestnikom. Jednak poza koncentracją na samym programie szkolenia, warto skupić się na dodatkowych kwestiach. Dzięki temu uczestnicy będą oceniać szkolenie znacznie lepiej, co w efekcie zwiększy prestiż organizatora. Wcale nie wiążą się z wysokimi kosztami, a można wiele zyskać.
Już na wstępie może na stołach pojawić się woda mineralna i zestawy do pisania. Od początku trwania zajęć całość nabierze profesjonalnego wrażenia. Ponieważ intensywne ćwiczenia i wzmożona koncentracja zwiększają apetyt, warto pomyśleć o jedzeniu. Restauracja Galopu 7 poza wynajęciem sal konferencyjnych zachęca do skorzystania z lunchu konferencyjnego i kolacji. Pomoże również zorganizować serwis kawowy. Wszystkie dania przygotowują znakomici kucharze, którzy dbają nie tylko o wyśmienity smak, ale również o estetyczną prezencję dania na talerzu.
A może nocleg dla uczestników szkolenia bądź konferencji?
Restauracja Galopu jest w budynku Poleczki Residence Apartments, dlatego, jeśli planowane jest kilkudniowe szkolenie, warto przemyśleć, czy nie zarezerwować dla uczestników noclegu. Jeśli nie będą musieli codziennie dojeżdżać, w trakcie szkolenia będą bardziej wypoczęci, a ich zaangażowanie w zajęcia będzie większe. Ponieważ Poleczki Residence Apartments funkcjonuje w standardzie hotelu 3 gwiazdkowego, nasze pokoje spełniają międzynarodowe standardy. Są dobrze wyposażone, przestronne, z biurkiem, przy którym można przeanalizować wiadomości przekazane w ciągu dnia na szkoleniu. Jesteśmy przekonani, że zarówno organizatorzy szkolenia, jak i uczestnicy będą usatysfakcjonowani zarówno salami, jak i proponowanemu menu i pokojami Hotelu.